W Archer aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
Key Account Manager
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż rozwiązań i usług z oferty firmy
- Budowanie kooperacyjnych relacji biznesowych z klientami
- Rozbudowa bazy klientów firmy: aktywne pozyskiwanie nowych oraz opieka nad aktywnymi klientami
- Utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z pozyskanymi i obecnymi klientami
- Umiejętność analizy i definiowania potrzeb i oczekiwań klienta oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
- Przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji oraz rozmów handlowych
- Współpraca z producentami i dystrybutorami
- Systematyczne monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu klientów oraz działań konkurencji
- Systematyczne raportowanie wyników sprzedaży oraz prognozowanie sprzedaży
- Dzielenie się swoja wiedzą i oferowanie wsparcia merytorycznego dla współpracowników prowadzących podobne projekty
- Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań handlowych, konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy na rynku IT - warunek konieczny
- Wytrwałość i konsekwencja w działaniu
- Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu swojej pracy
- Aktywne podejście do wykonywanych zadań
- Doświadczenie w sprzedaży
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Łatwość w nawiązywaniu relacji i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w działaniu
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Nie ukrywamy: lubimy skomplikowane tematy i wyzwania, w które angażujemy się zespołowo. Przede wszystkim jednak każdy pracownik otrzymuje od nas dużą dawkę zaufania. Gwarantujemy elastyczne godziny pracy, pełne wyposażenie sprzętowe (laptop, 2 monitory, telefon) i możliwość rozwoju zawodowego dzięki wybranym szkoleniom. Uwielbiamy innowacje, więc cenimy niekonwencjonalne metody działania: celem jest dotarcie do Klienta, rozpoznanie jego potrzeb i efektywne dopasowanie rozwiązań, nie „odbijanie karty” o 8 i 16.
Cenimy także integrację. Obecnie działamy w biurze ze słonecznym tarasem i przepięknym ogrodem, który daje spore możliwości podczas codziennych przerw na kawę i lunch, jak i cyklicznych spotkań przy grillu.
Archer to m.in.:

Ambitne projekty
Realizujemy złożone projekty na terenie całej Polski.

Międzynarodowe wydarzenia
Bierzemy udział w największych konferencjach w kraju.

Wyróżnienia i nagrody
Nasze działania są doceniane przez topowych dostawców rozwiązań sieciowych.

Szkolenia i warsztaty
Stale podnosimy kompetencje naszych pracowników.
Pracujemy w klimatycznym biurze w pięknej dzielnicy Krakowa, tuż nad Wisłą. Do naszej dyspozycji pozostaje duży taras oraz zielony ogród, które wykorzystujemy do cyklicznych spotkań integracyjnych.
W Archer dbamy o naszych Pracowników
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego
- Praca z najnowszymi technologiami klasy enterprise
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
- Opiekę medyczną i inne benefity
- Miłą atmosferę w zespole i pełną współpracę
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Karta Multisport
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Elastyczny czas pracy
- Służbowy telefon do użytku prywatnego
- Parking dla Pracowników
- Paczki świąteczne
- Brak dress code'u
Więcej informacji o rekrutacji udziela:

Justyna Grendus
Office Manager
tel. +48 786 808 772
e-mail: justyna.grendus@archerit.pl